خرید درب ضد سرقت ارزان

خرید درب ضد سرقت ارزان یکی از مهم ترین اهدافی است که مشتریان به دنبال آن هستند . شما می توانید با خرید درب ضد سرقت ارزان از یک مرکز معتبر ، در هزینه های خود صرفه جویی کنید . درب های ضد سرقت علاوه بر امنیتی که برای ساختمان شما به ارمغان می آورند ، می توانند باعث زیبا تر شدن ساختمان شما نیز می شوند .

 

توضیحات 45 ثانیه در مورد قیمت خرید درب ضد سرقت

خرید درب ضد سرقت ارزان

خرید درب ضد سرقت ارزان ، در این روز ها می تواند یک خرید بسیار عاقلانه و منطقی به حساب بیاید . در صورتی که شما بتوانید یک درب ضد سرقت با کیفیت بالا و با هزینه ی پایین را خریداری کنید ، قطعا برد کرده اید . زیرا امنیت جانتان و امنیت مالتان بیش از هر چیزی بیش تر اهمیت دارد .اما هنگام خرید درب ضد سرقت ارزان باید توجه داشته باشید که درب ضد سرقت ارزان با کیفیت خوب را خریداری کنید ، زیرا همه ی محصولاتی که دارای قیمت مناسب می باشند ، ممکن است که کیفیت مطلوبی نداشته باشند . بنابراین هنگام خرید باید بسیار دقت کنید .

 

 

درب های ضد سرقت از نظر ساخت چگونه می باشند ؟

همان طور که از اسم این درب ها مشخص است ، درب ضد سرقت برای افزایش امنیت منزلتان و برای جلوگیری از ورود دزد به منزل شما طراحی شده است . در ساخت این درب ها ، لولا ها در قسمت داخل منزل قرار گرفته اند ، و باز شدن درب ، فقط در صورت کنده شدن کل چهارچوب امکان پذیر است ، همچنین قفل این درب ها به هیچ عنوان قابل باز شدن توسط هیچ ابزاری بجز کلید اصلی خود نمی باشند ، مگر اینکه قفل توسط دریل به طور کلی تخریب شود . بنابراین امنیت این درب ها بسیار بالا می باشد .
علاوه بر مزایایی که درب های ضد سرقت از لحاظ امنیت دارند ، این درب ها بسیار زیبا و شکیل می باشند و باعث می شوند تا ظاهر ساختمان شما بسیار زیبا تر به نظر برسد و همچنین دیگر لازم نیست مثل قدیم از کرکره های فلزی که هم باعث زشت شدن ظاهر ساختمان می شوند و هم باز و بسته کردن آن ها بسیار سخت است ، استفاده کنید .

 

درب های ضد سرقت از چه کشور هایی وارد می شوند ؟

درب های ضد سرقتی که در ایران به فروش می رسند ، اصولا از کشور های ترکیه و چین وارد می شوند و یا این که ساخت ایران می باشند و قطعات و متریال اولیه آن ها از سایر کشور ها وارد می شود . اگر از لحاظ قیمت بخواهیم این درب های ضد سرقت را با هم مقایسه کنیم ، باید بگوییم که به طور کلی درب های ترکیه ای قیمت بالا تری نسبت به درب های چینی و ایرانی دارند . همچنین درب های ضد سرقت چینی قیمت پایین تری دارند ، اما هنگام خرید درب های ضد سرقت چینی باید به کیفیت آن ها بسیار دقت کنید . قیمت درب های ضد سرقت به متریال استفاده شده در ساخت درب ها و نوع قفل استفاده شده ، رویه لنگه درب های ضد سرقت و چهارچوب و لولا های درب نیز بستگی دارد و نمی توان یک نسخه ی کلی برای آن پیچید . همچنین ممکن است در ساخت درب ها از چوب و شیشه و فلز به صورت ترکیبی استفاده شود ، که خب قطعا میزان هر کدام از این مواد ، می تواند روی قیمت تاثیر بگذارد .

 

 

قیمت خرید درب ضد سرقت ارزان

قیمت درب های ضد سرقت به موارد مختلفی وابسته می باشد . از مهم ترین مواردی که روی قیمت درب های ضد سرقت تاثیر گذار می باشد ، کشور تولید کننده ، نوع قفل درب ، و نوع یراق آلاتی که در ساخت درب ها استفاده شده می باشند . بنابراین قیمت درب ها می توانند بسیار گسترده و متفاوت باشند . همچنین لازم به ذکر است که در مجموعه ی آنا سیف انواع درب های ضد سرقت به صورت عمده و تکی به فروش می رسند و برای پیمانکاران و فروشندگانی که قصد خرید به صورت عمده را دارند ، تخفیف های مناسبی در نظر گرفته شده است .
همچنینشما عزیزان برای اطلاع از قیمت خرید درب ضد سرقت ارزان ، می توانید با شماره تلفن های موجود در این صفحه تماس حاصل بفرمایید و همچنین می توانید از مشاوره ی تخصصی و رایگان کارشناسان ما نیز بهره مند شوید و سوالات خود را از ما بپرسید . کارشناسان ما با توجه به تجربه و دقت بالایی که دارند ، می توانند بهترین مشاوره ی ممکن را در خرید درب ضد سرقت ارزان به شما ارائه دهند . بنابراین شما می توانید همین حالا با ما تماس بگیرید .

موارد تاثیر گذار روی قیمت درب ضد سرقت :

 کشور تولید کننده ی درب های ضد سرقت
 نوع چهارچوب درب های ضد سرقت
 نوع لولاهای درب های ضد سرقت
 رویه های لنگه درب های ضد سرقت
 نوع قفل درب های ضد سرقت

تفاوت درب های ضد سرقت با درب های معمولی :

 درب های معمولی ، از یک نقطه به چهارچوب اتصال پیدا کرده اند ، و به راحتی ممکن است که از چهارچوب خارج شوند ، اما درب های ضد سرقت از چندین نقطه به چهارچوب متصل شده اند ، بنابراین امنتیت بسیار بالاتری نسبت به درب های معمولی دارند .
 اطراف درب های ضد سرقت توسط یک نوار لاستیکی احاطه شده و این نوار لاستیکی مانع از ورود گرد و خاک و اتلاف انرژی گرمایی یا سرمایی و همچنین مانع از انتقال سر و صدا می شود . بنابراین عایق بسیار عالی می باشد . اما درب های معمولی به راحتی گرد و خاک ، سر و صدا و گرما و سرما را از خود عبور می دهند و باعث اتلاف انرژی بسیار زیادی می شوند .
 قفل درب های ضد سرقت دارای 11 زبانه می باشند ، که در 3 جهت مختلف بسته می شود و این امنیت را بسیار بالا می برد ، اما قفل درب های معمولی تنها از یک زبانه استفاده شده که تنها در یک جهت عمل می کند و به راحتی توسط یک کارت می تواند باز شود .
 قفل درب های ضد سرقت دارای دوام و طول عمر بسیار بالاتری نسبت به قفل درب های معمولی می باشند . زیرا موادی که در ساخت قفل درب های ضد سرقت استفاده می شود ، بسیار با کیفیت تر از قفل درب های معمولی می باشند .
 تنوع ابعاد ، قیمت ، کیفیت و ضخامت در درب های ضد سرقت بسیار بالاتر از درب های معمولی می باشد . بنابراین شما می توانید انتخاب مناسب تر و ایده آل تری داشته باشید .
 درب های ضد سرقت از نظر اقتصادی نیز بسیار مناسب تر از درب های معمولی می باشند ، زیرا علاوه بر امنیت بسیار بالاتر ، از نظر مصرف انرژی نیز بسیار مقرون به صرفه تر می باشند .
 بسیاری از درب های ضد سرقت دارای ویژگی ضد حریق می باشند ودر صورت آتش سوزی مشکلی برای این درب ها به وجود نمی آید ، اما درب های معمولی به راحتی آتش میگیرند و هیچ مقاومتی در برابر خطراتی مثل آتش سوزی ندارند .

 

درب ضد سرقت مدرن لوکس PVC N690444

درب ضد سرقت مدرن لوکس PVC N690444 علاوه بر داشتن حداکثر ایمنی ، از لحاظ زیبایی با شیک ترین درهای جهان نیز رقابت می کند. درب های ضد سرقت مدل N690444 در کشور ترکیه تولید می شوند و مستقیماً از آن کشور وارد می شوند. روکش این درب کاملاً pvc است. در تولید ساخت داخلی این درب و برای حداکثر ایمنی از دو ورق استیل 1.5 میلی متری و MDF 12 میلی متر MDF با ساختار زیگزاگ عمودی استفاده شده است. فضای داخلی در نیز با پشم سنگ پر شده است. درب های ضد سرقت سری لوکس از بالاترین کیفیت قاب سرکوب شده برخوردار هستند. پارتیشن این درب ها کرومی است. همچنین وزن تقریبی تمام درهای ضد سرقت لوکس 160 کیلوگرم است.

ابعاد این مدل درب 220 * 120 سانتی متر (دهانه 98 سانتی متر) است. اما در صورت نیاز مشتری ، امکان سفارش سایزهای دیگر مانند 215 115 115 سانتی متر و 210 115 115 سانتی متر نیز وجود دارد.استفاده از قفل های مرکزی KALE با 18 قسمت ، پریزهای مقاوم در برابر سوراخکاری و برش و همچنین محافظت از مغز آیا این درها بسیار ایمن هستند هنگام سفارش از مشتری ، می توان گزینه هایی مانند قفل اثر انگشت (اثر انگشت) ، زنگ هشدار (زنگ هشدار) ، رمزگذاری و ورود به کارت خوان را اضافه و نصب کرد.

همانطور که می دانیم pvc مقاومت بالایی در برابر رطوبت دارد ، بنابراین از ورق های pvc با ضخامت 16 میلی متر برای ساخت کابینت ، حمام و سینک ظرفشویی استفاده می شود. این ذهنیت باعث شده است که تمام درب های روکش شده با PVC به اشتباه ضد آب معرفی شوند. پانل های مورد استفاده در تولید درب های روکش شده پی وی سی عمدتا ورق های MDF هستند که با پی وی سی با ضخامت 2 تا 4 میلی متر پوشانده شده اند. همچنین باید توجه داشت که آب از سطح درب پی وی سی نفوذ ناپذیر است ، اما اگر کویل درب پی وی سی نباشد ، رطوبت از سیم پیچ نفوذ می کند. بنابراین ، می توان نتیجه گرفت که درب هایی با کلیه درها و کویل های روکش شده PVC ، ضد آب خواهند بود.

مراحل خرید آنلاین درب ضد سرقت

مرحله 1: با شرکت تماس بگیرید و آدرس را برای بازدید از نصب کننده و اندازه گیری دقیق ابعاد درب ضد سرقت مورد نیاز اعلام کنید.

مرحله 2: ارسال فاکتور درب های ضد سرقت بصورت آنلاین برای مشتری و کلیه موارد موجود در فاکتور توسط مشتری و فروشنده بررسی می شود.

مرحله 3: مبلغ پیش پرداخت را واریز کرده و سند ودیعه را برای شرکت ارسال کنید

مرحله 4: درب را در برابر سرقت بفرستید و درب را نصب کنید

درب ضد سرقت همانطور که از نام آن پیداست برای محافظت از منازل مسکونی یا دفاتر مختلف طراحی شده است. این درب در برابر ضربه ، آتش سوزی و … مقاومت بیشتری دارد. از درهای معمولی و با وجود قفل های امنیتی نفوذ سارقان به مکان مورد نظر را دشوار می کند.

مزایای خرید آنلاین درب ضد سرقت

 

خرید اینترنتی درب ضد سرقت ارزان مزایای زیادی نسبت به روش های حضوری دارد ، زیرا نیازی به بررسی حضوری و جنبه های کلی در ندارد. در اینجا برخی از مزایای این روش برای آشنایی بیشتر آورده شده است.
هنگام خرید آنلاین درب های ضد سرقت به محصولات مختلف مراجعه کنید

یکی از مهمترین ویژگی های خرید آنلاین درب ضد سرقت بازدید از محصولات مختلف در رنگ های مختلف است. با توجه به اینکه تولیدکنندگان یا مغازه های درب های ضد سرقت نمی توانند همه محصولات ارائه شده را به یکباره به مشتری ارائه دهند. با استفاده از تصاویر منتشر شده در وب سایت ، می توانید از مدل های مختلف ارائه شده بازدید کنید.

نحوه خرید درب ضد سرقت بصورت آنلاین دامنه انتخاب شما را گسترش می دهد و نیازی به مراجعه حضوری فقط به چند درب موجود نیست و مجبور به انتخاب مدل می شوید.

با توجه به اینکه عکس همه درها در وب سایت منتشر می شود ، اگر موجود بودن درب در برابر سرقت موجود است ، می توانید درخواست خرید خود را ارسال کنید تا شرکت تأمین کننده در اسرع وقت درب را تهیه کند.

هنگام خرید آنلاین درب های ضد سرقت ، گزینه های بیشتری خواهید داشت. زیرا در این روش درب های مارک های مختلف به صورت طبقه بندی شده در اختیار مشتری قرار می گیرد تا درب ضد سرقت وی را انتخاب و خریداری کند.

در انتخاب رنگ ، مدل و مشخصات درب محدودیتی وجود ندارد و فقط با استفاده از فیلترهای مناسب می توانید درهای مورد علاقه خود را لیست کرده و با مقایسه آنها در را در مقابل سرقت مورد نظر خود بخرید.

با خرید آنلاین درب های ضد سرقت در وقت و هزینه خود صرفه جویی کنید

اگر قصد خرید درب ضد سرقت بصورت آنلاین را دارید ، باید توجه داشته باشید که این انتخاب باعث صرفه جویی در وقت و هزینه شما می شود.

زیرا اگر می خواهید درب را به صورت حضوری بخرید ، باید به فروشگاه بروید و زمان و هزینه زیادی را صرف کنید تا بتوانید یک درب ضد سرقت مناسب خریداری کنید. گاهی ممکن است حتی متوجه درهای ارائه شده در یک فروشگاه نشوید و مجبور شوید از چندین فروشگاه بازدید کنید.

بنابراین ، انتخاب و خرید درب در برابر سرقت به صورت حضوری بسیار دشوارتر از خرید درب در برابر سرقت به صورت آنلاین است. با خرید آنلاین می توانید در خانه خود درب بخرید بدون اینکه مسافت زیادی را طی کنید و وقت و هزینه زیادی صرف کنید.

تحویل آسان با خرید آنلاین درب ضد سرقت

فروشگاهی که درب های ضد سرقت را بصورت آنلاین خریداری می کنید درب آن را به صورت رایگان یا با پرداخت هزینه ای اندک به منزل یا محل کارتان می فرستد و می توانید به راحتی آن را تحویل بگیرید.

اگر بعد از صرف وقت زیاد به تنهایی به فروشگاه بروید و در بخرید با مشکلاتی از جمله نحوه حمل و نقل آن روبرو خواهید شد. زیرا خریدهای حضوری توسط خود مشتری انجام می شود و ممکن است شما نتوانید وسیله مناسبی برای حمل درب در برابر سرقت پیدا کنید و ساعت شما از دست می رود.

مزایای خرید از مجموعه ی آنا سیف :

 قیمت محصولات در این مجموعه بر اساس قیمت در داخل کارخانه می باشد .
 متریال و مواد استفاده شده در ساخت درب های ضد سرقتی که توسط این مجموعه به فروش می رسد ، از بهترین و با کیفیت ترین مواد می باشد .
 از آن جایی که این مجموعه به صورت انبوه درب های ضد سرقت را تولید می کند ، در نتیجه هزینه های تولید به پایین ترین حالت ممکن می رسند .
 فروش در این مجموعه به صورت مستقیم و بدون واسطه انجام می شود ، در نتیجه هزینه ای اضافی بابت دلالی پرداخت نمی کنید .
 سودی که توسط مجموعه گرفته می شود ، حداقل سود ممکن است ، بنابراین این مجموعه بیشترین آمار رضایت مشتریان را توانسته کسب کند .

انواع محصولاتی که در مجموعه ی آنا سیف به فروش می رسند :

 انواع درب های ضد سرقت
 انواع درب های داخلی
 انواع درب های لابی
 انواع درب ضد حریق
 انواع درب های ضد آب

 

https://is.gd/Wq88lG

====================================================================================

درب ضد سرقت ارزان تهران, قیمت درب ضد سرقت لوکس , خرید اینترنتی درب ضد سرقت , درب ضد سرقت سفید,

فروش درب ضد سرقت دست دوم ,  بورس درب ضد سرقت در تهران , قیمت درب ضد سرقت مدل ونوس ,

قیمت درب ضد سرقت ارزان در کرج ,

قیمت درب ضد سرقت فلزی چینی , درب ضد اب دیجی کالا , قیمت درب اتاق خواب دیجی کالا ,

فروشگاه آنلاین درب ضد سرقت , درب ضد سرقت قیمت تومان ,

6 پاسخ
  1. علی حسینی گرمدره
    علی حسینی گرمدره گفته:

    واقعا درب هاشون عالیه
    و خیلی هم خوش قول و پیگیرن.
    دمتون گرم. مرسی از گروه آناسیف
    🙏🙏🙏🙏

    پاسخ
    • ana-safe
      ana-safe گفته:

      با عرض سلام خدمت شما
      خواهش میکنم ما در خدمت شما مشتریان گرانقدر هستیم
      و جلب رضایت شما تنها خواسته آناسیف می باشد.
      آناسیف

      پاسخ
  2. جواد لطفی
    جواد لطفی گفته:

    خرید درب ضد سرقت ارزان
    وافعا قیمتاتون نسبت به بقیه همکاراتون خیلی خوب بود و کیفت درها هم عالی بود.
    و خوش قول بودنتون هم که حرف نداره

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *